Wymówienie pozyczki w Moneyman na raty

Wymówienie pozyczki w Moneyman na raty

Terasa
2018-11-06 07:27:55
Wzi?lam po?yczk? jednak chcia?abym j? wymówi?. Jest to po?yczka w wysoko?ci 8000 z?.Mine?o aktualnie 10 dni od momentu, w którym wzi??am pozyczke. Czy mus?e im p?aci? odsetki naliczone do tego dnia czy wystarczy jak oddam tyle kasy ile po?yczy?am? No i je?li jest to pierwsza opcja to w jaki sposób mam wyliczy? odsetki? Sama powinnam wyliczyc, czy jak do nich napisze to oni mi wylicz??
2018-11-06 12:49:52
Nie p?acisz odsetek.Masz 14 dni na oddanie dok?adnie tyle kasy ile po?yczy?a?. Bez kosztow.W sumie daje to darmowa po?yczke na prawie 2 tygodnie.
2018-11-12 09:41:38
Tak jak tutaj pisze osoba powy?ej. Nie ponosisz ?adnych kosztów a je?li firma bedzie chcia?a Ci wmówi? inaczej, b?dzie to ?amanie prawa.
2018-11-22 07:46:55

Nie ma zadnych odsetek. Wiele osób z takiej opcji korzysta jak ma ochot? dosta? darmow? po?yczk? na 14 dni 😉 

2018-11-26 07:12:33

Nie wyliczasz sobie ?adnych odsetek.Prawo mówi, ze moz?a wymówi? ka?d? umow? jak? podpisa?a? w terminie nie d?u?szym ni? 14 dni. Najlepiej jest wybrac list za potwierdzeniem odbioru i jeszcze dodatkowo zg?osi? wymówienie po?yczki telefonicznie ( nagraj na w?asn? r?k? ca?a rozmowe,dzi?ki temu w razie czego bedziesz mia?a dowód o wymówienie).NIe ponosisz ?adnych kosztów tak wiec praktycznie w ka?dej firmie masz mozlwosc wzi?cia po?yczki za darmo.Licz si? tutaj jednak z tym, ze firma troche sie na Ciebie moze wkurzy? i mo?esz mie? problemy z uzyskaniem pozyczki w przysz?o?ci. Niestety ale jeset to bardzo czeste dzia?anie firm po?yczkowych prywatnych. 

2018-11-26 12:31:48

Dzi?kuj? za odpowied?. Faktycznie problemów nie by?o. Czy nie b?d? jednak mia?a problemów z ponownym wzi?ciem po?yczki? 

2018-12-05 12:24:28

Nie powinno by? problemu akurat w tej firmie.Aczkolwiek s?ysza?em,ze takie problemy robi na przyklad Wonga. 

2018-12-06 10:12:22

Oj tego Ci na pewno nie powiem. Raczej nie powinno byc problemów.Jednak ka?da firma ma inna polityk? i móg? Ci odmówi? udzielenia po?yczki bez podania powodu. 

2019-03-15 08:21:25

S?uchajcie a jak wy?l? list na poczcie w 14 dniu od wzi?cia po?yczki to czy si? to wymowienie liczy? Czy jedynie dzie? w jakim list to nich dojdzie? 

2019-03-15 11:45:18

S?uchajcie a jak? mog? maksymaln? sume po?yczy? w firmie? Bo z tego co widz? na ich stronie to kwota jest do max 7000 z? ale od 2500 z? jest dla sta?ych klientów. No i nie wiem czy mog? si? stara? o maksymaln? kwot? po?yczki czy nie. Bo w firmie moneyman na raty nie bra?em do tej pory po?yczkki ale dwa razy po?ycza??m w firmie moneyman chwilówke.Raz t? darmow? raz normaln? i zawsze sp?aca?em w terminie.  Czy to znaczy, ze mog? traktowa? si? jako sta?ego klienta czy nie? 

2019-04-15 09:33:40

Tak, jak juz raz wzi??e? i sp?aci?e? w terminie. To tak, mo?esz traktowa? si? jako sta?ego klienta. 

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>