Opinie o Vivus

Opinie o Vivus

Opinia
2018-06-25 07:11:38
Witam wszystkich i prosze o odpowiedż Chętnie poznam opinie wszystkich użytkowników forum na temat pożyczki w Vivus. Zastanawiałem sie nad pożyczeniem kaski Jakie prawdziwe koszty ma pierwsza pożyczka w tej firmie? Czy naprawdę jest to oprocentowanie 0%? Sa jednak moize jakieś haczyki albo klauzule o których sie nie mówi? Co w przypadku nieterminowej spłaty, gdy pojawi się windykacja, jak jest wtedy z kosztami?
2018-07-04 08:22:27
Wszystko jest w regulaminie pożyczki. Nie narzucą Ci niedozwolonych klauzul bo firma się w to nie bawi.Tylko właśnie. Trzeba przeczytac regulamin.
2018-07-23 13:31:27
O ile będziesz spłacał pożyczke w terminie to wszystko będzie ok. Firma jest uczciwa. Jednak spóźnij się chociaż 1 dzień to czekaja Cię wysokie koszta.
2018-07-24 09:33:09
Słuchajcie a czy mozna w Vivusie dostać kasę z ręki do ręki?
2018-08-17 12:57:15
Nie.Aktualnie firma udziela jedynie pożyczek z przelewem na konto bankowe.
2018-08-20 08:13:56
Nie ma takiej mozliwości. Wyłącznie przelew na konto. Tak poza tym to czy jest jakaś firma inna niż Provident, która daje kasę z ręki do ręki?
2018-10-11 07:52:25
Vivusa polecać nie trzeba- on sam sie obroni. Najwieksza i chyba najlepsza firma obecnie.
2019-01-03 13:00:02

Szkoda tylko, ze tak traktują stałych klientów. Zrezygnowałam z pożyczki w czasie przepisowych 14 dni i przez to nie chcieli mi udzielic kolejnej, 

2019-01-09 09:19:08

Oceniam Vivusa jak najbardziej w porządku . Mają bardzo atrakcyjne oferty dla pierwszych klientów tak i równiez dla osób , które pożyczają już kolejny raz u nich 😉

Jak dla mni firma spoko i na pewno wezme kolejny raz pieniaze jak bede potrzebował. 

2019-01-11 07:24:45

Pomyliłam się z hasłem do logowania, otrzymałam 3 nowe hasła wygenerowane i za każdym razem przy zmianie hasła wyskakuje komenda / mylny mail lub hasło /  I już sama nie wiem czy mają taki popierdzielony system, ze jak się pomyli człowiek z hasłem to nie można potem odzyskać hasla. Czy po prostu robia takie cyrki bo nie chcieli mi udzielić pożyczki i w taki zawoalowany sposób postanowili trochę pobawić sie z odmową.

Sama już próbować dalej nie będę bo mi sie normalnie nie chce i zamierzam wziąć pożyczkę w innej firmie ktora takich kłopotów robić na pewno mi nie będzie. 

2019-01-11 12:11:11

Orientujecie się czy jak jest się stałym klientem Vivusa to czy można liczyć na wyższą kwotę pozyczki? 

2019-01-24 07:51:47

Firmę Vivus zdecydowanie polecam. Jest uczciwie i dokładnie tak jak obiecują bez kręcenia i bez oszukiwania. Nie było żadnych dodatkowych kosztów w przypadku darmowej pożyczki. Dostałam 1500 zł i zwróciłam 1500zł bez żadnych dodatkowych kosztów. Pieniądze zostały przelane w niecałe 10 min. Co mnie zszokowało bo jeszcze nigdy nie spotkałam się z takim szybkim przelewem a brałam wcześniej pożyczki w kilku innych firmach.

Szkoda tylko, że nie mają promocji dla stałych klientów. 

2019-02-06 07:56:28

Firma faktycznie bardzo spoko. Mozna na nich liczyc w każdej sytuacji. No i ich promocja to aż 3000 zł w darmowej pożyczce. 

2019-02-07 08:10:14

Jestem na nie. Moim zdaniem oferta z lekka przereklamowana. Bo kosztowo to wcale nie wychodzi tak opłacalnie. 

2019-02-08 07:51:52

Ogólnie zaufania nie miałem do firm pożyczkowych prywatnych bo wiadomo, ze oprocentowanie w takich firmach jest zdecydowanie wyższe niż w bankach. Jednak przyszedł czas gdy znalazłem się w trudnej sytuacji i po prostu musiałem z takiej oferty skorzystać. Podratowali mi budżet, w chwili gdy potrzebowałem tego najbardziej. Czyli przed świętami kiedy wypadło mi wiele niespodziewanych wydatków i jakbym nie pożyczył kasy to nie miałbym za co kupić prezentów ani ogólnie urządzić świąt. Nie zawiedli. Wsyztsko odbyło się szybko- serdecznie polecam.

Odpowiedz
Dodaj odpowiedź
Opis:
Podpis:
Email:
Dodaj nową odpowiedź
<<
<
Strona 1 z 1
>>
>