Polożyczka

POLOżyczka logo Chwilówka od ręki!
Dokładna nazwa firmy: SOLVEN Finance Sp. z o.o.
Siedziba firmy: Al. Wojska Polskiego 62, Szczecin
E-mail: biuro@solven.pl
WWW: www.polozyczka.pl
Telefon kontaktowy: 222 302 302
Godziny pracy: Pon. - Pt.: 8.00 - 18.00
Sob.: 9.00 - 14.00

NIP: 8522619866
REGON: 364187350
KRS: 0000610849

POLOżyczka to marka należąca do polskiej firmy SOLVEN Finance z siedzibą w Szczecinie. Wartą zaakcentowania rzeczą jest fakt, iż firma ta posiada wyłącznie polski kapitał. Na polskim rynku zyskuje klientów dzięki bezawaryjnie funkcjonującemu systemowi pożyczkowemu, przejrzystości zasad oraz łatwemu dostępowi klienta do wszystkich mogących go interesować informacji.

PODSTAWOWE INFORMACJE O POŻYCZCE

Typ pożyczki: Chwilówka

Maksymalna kwota pożyczki: 1000 złotych przy pierwszej pożyczce za darmo; 5000 złotych przy kolejnych pożyczkach. W obu przypadkach pożyczka może być wzięta na okres od 1 do 30 dni.

Rejestry sprawdzane przez POLOżyczka: BIK, BIG, KRD i ERIF

Potrzebne dokumenty: Polski, ważny dowód osobisty.

Zabezpieczenie: POLOżyczka nie wymaga gwarantów ani żadnych innych zabezpieczeń.

Przedłużenie okresu spłaty: Tak – o 7, 14 lub 30 dni.

Odstąpienie od umowy: Tak, w ciągu 14 dni.

Przelew weryfikacyjny: Nie.

KTO MOŻE WZIĄĆ POŻYCZKĘ W POLOŻYCZKA?

Pożyczkobiorca wnioskujący o pożyczkę w POLOżyczka musi być pełnoletnim, nie starszym jednak niż 76 lat, obywatelem polskim, na stałe mieszkającym w Polsce. Musi on także mieć zdolność kredytową – to właśnie na podstawie dochodów klienta (zatrudnienie, działalność gospodarcza, renta/emerytura) oraz jego miesięcznych wydatków zostanie określona możliwość spłaty zaciągniętych przez niego zobowiązań.

Ponadto, klient nie możne znajdować się w żadnym rejestrze dłużników i innych rejestrach, które mogą wskazywać na brak wiarygodności kredytowej. W takich wypadkach POLOżyczka najczęściej odmawia klientowi pożyczki. Odmówi jej również wtedy, gdy klient w momencie wnioskowania ma już jedną, niespłaconą pożyczkę w POLOżyczka.

Jako, że pożyczka udzielana jest w całości przez Internet, klient musi posiadać: telefon komórkowy, dostęp do internetu i dostęp do bankowości elektronicznej, adres e-mail oraz konto bankowe w polskim banku.

POŻYCZKA W POLOŻYCZKA KROK PO KROKU

1. Ustalenie kwoty i terminu spłaty. Pożądaną kwotę pożyczki i kres spłaty ustawia się na stronie głównej polozyczka.pl Kalkulator pożyczkowy pokaże również klientowi, jakie koszty będzie musiał on ponieść w związku z pożyczką. Następnie, aby zostać przekierowanym do wniosku, należy kliknąć przycisk „weź pożyczkę”.

2. Rejestracja, wniosek i weryfikacja tożsamości. Pierwsza pożyczka w POLOżyczka wymaga wypełnienia formularza rejestracyjnego i założenia konta w serwisie. W procesie rejestracji, klient otrzyma SMS-em specjalny kod, który następnie będzie musiał wpisać w odpowiednim miejscu we wniosku. Oprócz tego, należy tam również uzupełnić standardowe informacje niezbędne do przeprowadzenia weryfikacji kredytowej klienta: imię i nazwisko, adres, miejsce zamieszkania i miejsce pracy, jak też numery PESEL i dowodu osobistego.

W odróżnieniu od innych firm pożyczkowych, weryfikacja danych klienta i jego konta bankowego, nie jest osobnym krokiem, a odbywa się w trakcie składania wniosku. POLOżyczka sama przekierowuje klienta do aplikacji, która za pomocą loginu i hasła do konta bankowego klienta pobiera niezbędne dane osobowe i numer rachunku. Z tego powodu, nie należy używać do tego celu konta innej osoby, konta współdzielonego z kimś innym, ani konta firmowego.

3. Decyzja i propozycja pożyczkowa. Ten krok nie powinien zająć więcej niż kilkanaście minut, o ile wniosek został złożony w godzinach pracy firmy. W przeciwnym wypadku, klient musi czekać do godzin porannych następnego dnia roboczego. Po podjęciu decyzji, POLOżyczka poinformuje klienta o przyznaniu mu (bądź odmówieniu) pożyczki poprzez SMS lub e-mail.

4. Wypłata. Przelew od POLOżyczka wykonywany jest tuż po wydaniu decyzji pozytywnej. Dzięki temu, że wszystkie transfery wychodzące realizowane są za pomocą usługi ekspresowych przelewów, klient powinien otrzymać pieniądze w ciągu kilku minut. Z takiej usługi korzystają wszystkie największe i najpopularniejsze banki w Polsce – nie jest ona dostępna jedynie w małych, niszowych bankach, ale nawet w takim wypadku pieniądze powinny znaleźć się na koncie klienta najpóźniej następnego dnia roboczego.

5. Kolejna pożyczka. Kolejne pożyczki, z pominięciem procesu rejestracji i weryfikacji danych, można wziąć za pomocą indywidualnego profilu w serwisie polozyczka.pl

KOSZTY POŻYCZKI W POLOŻYCZKA

Dodatkowymi kosztami obarczone są jedynie druga i kolejne pożyczki. W takim wypadku, klient oddając pieniądze musi uiścić także opłatę związaną z oprocentowaniem stałym w wysokości 10% w skali roku oraz prowizji należnej za udzielenie pożyczki. Prowizja ta będzie się różnić, w zależności od tego ile i na jak długo się pożycza.

Poniższe przykłady reprezentują całkowite koszty pożyczki w różnych kwotach:

  • pożyczając 5000 złotych na 30 dni, należy oddać dodatkowo 1413,06 złotych
  • kwota 3000 z takim samym okresem spłaty wygeneruje koszty 834,02 złotych

SPŁATA POŻYCZKI

Spłaty pożyczki należy dokonywać maksymalnie w dniu wskazanym w umowie, zaś POLOżyczka przypomni o spłacie kilka dni przed ostatecznym terminem. Można to oczywiście zrobić w każdym dowolnym momencie przed ostatecznym terminem spłaty i domagać się zwrotu części prowizji za niewykorzystany okres kredytowania.

POLOżyczka przewiduje także możliwość przedłużenia okresu spłaty na 7 (okres spłaty 8-30 dni), oraz 14 lub 30 dni (okres spłaty 1-7 dni), pod warunkiem, że klient złoży odpowiedni wniosek przez końcem okresu spłaty (może to zrobić przez swój profil w serwisie). Oczywiście, trzeba będzie także wnieść dodatkową opłatę za przedłużenie – w zależności od kwoty pożyczki i okresu przedłużenia koszt ten wyniesie od 7.97 złotych do 577 złotych.

Klient, który nie przedłuży okresu spłaty ani nie spłaci pożyczki, będzie musiał się liczyć z tym, że POLOpożyczka natychmiastowo zacznie naliczać karne odsetki w wysokości 14% w skali roku. Reakcją skrajną, w przypadku braku reakcji klienta na monity, będzie natomiast skierowanie sprawy do firmy windykacyjnej lub sądu – co wiąże się z jeszcze większymi kosztami oraz wpisaniem dłużnika do odpowiedniego rejestru.